TIBETANSKE VAJE ZA POMLAJEVANJE IN DOBRO POČUTJE

 

Ponovno je tukaj petek, dan za prikaz nove vadbe. Tokrat na željo ene izmed mojih pridnih vadečih deklet, izvajam Tibetanske vaje.

Kot vidite, sem v svoji domači jutranji obleki in vaje izvajam po svojem znanju in občutku. Nisem strokovnjak na tem področju, a to ne potrebujete biti tudi ne vi. Zjutraj zlezite iz postelje in svoje telo razmigajte s 5 vajami pomlajevanja .

Kako začeti?
Vaje izvajajte zjutraj, ko je vaše telo na najnižji točki dejavnosti, brez sile in naprezanja, sproščeno in ritmično.
Vaje se izvaja vsaj uro po obroku, najbolje pa kar na tešče.

Pred obredom je dobro popiti kozarec ali dva mlačne vode, v katero lahko stisnete malo limoninega soka, kar je dobro za razstrupljanje telesa in hidracijo organizma.

Vsako vajo izvajajte samo do točke, ko postane neprijetno.
Dihajte globoko v enakomernem ritmu s prsnim košem.
Poslušajte svoje telo in število izvajanj uskladite s svojimi sposobnostmi.

Prvi teden izvajajte vajo trikrat, drugi petkrat in tako naprej do 21-krat. Vaje izvajajte samo v lihem številu ponovitev ter pazite na pravilni položaj hrbtenice.

Vir: www.aktivni.si/joga-in-pilates/tibetanske-vaje/

Pomagate svojemu telesu do dobrega počutja vsak dan. Dajte mu goriva, da deluje tako kot je treba.

Iz mojega v vaše .

 

Manja Zupančič Simonič
Certificiran svetovalec za športno prehrano ISSA
Kondicijski in osebni trener