SKUPINSKA VADBA

1.OPTIMAX VADBA

JE OPTIMALNA VADBA ZA VAŠE DOBRO POČUTJE IN ZDRAVO TELO. Ko govorimo o zdravem načinu življenja, poleg zdrave prehrane veliko poudarjamo tudi gibanje. Včasih so ljudje fizično delali od jutra do večera, zato ni nihče niti omenil kakršnekoli rekreacije. Danes pa večino dneva presedimo, zato je za ohranjanje zdravja zelo pomembno tudi vsakodnevno gibanje. Nekateri posamezniki, ki pa bi radi naredili še več, npr. izoblikovali svoje telo, povečali mišično maso, se rešili nekaj procentov telesne maščobe, pa potrebujejo učinkovit način telesne vadbe, ki bo vse to omogočala. Eden od zelo učinkovitih načinov za to, je prav visoko intenzivni intervalni trening VIIT (ang. High Intensity Interval Training, HIIT) ter METABOLIČNI trenig.

Visoko intenzivni intervalni trening velja za enega najboljših treningov za hitro izgubo odvečne telesne maščobe in oblikovanje postave, predvsem zato, ker povečuje porabo odvečnih maščob v mirovanju. Gre za način vadbe, kjer kombiniramo intervale vadbe z visoko intenzivnostjo ter intervale zmernega počitka.

Tudi raziskave govorijo v prid visoko intenzivnemu intervalnemu treningu. Tak trening prinaša tudi koristi v zdravju, ne le pri izboljšani kondicijski pripravljenosti. Visoko intenzivni intervalni trening povzroča izjemno veliko izločanje človeškega rastnega hormona HGH. To je hormon, ki zavira staranje. Zdravniki ga imenujejo tudi vrelec mladosti, vendar pa začne njegova raven v telesu po 21. letu starosti postopno upadati. Visoko intenzivni intervalni trening ne vpliva le na znatno zmanjšanje maščobe v predelu trebuha, ki leži pod plastjo kože (subkotana maščoba), pač pa tudi na zmanjšanje maščobnih oblog v notranjosti trebušne votline, kjer obdajajo organe (visceralna maščoba). Ta maščoba je izjemo nevarna za zdravje, saj v veliki meri povzroča vnetja v organih, visok krvni tlak ter povišan LDL (slab) holesterol. Visoko intenzivni intervalni trening vpliva tudi na povečanje mišične mase, kondicijo, večjo moč in hitrost pri aerobnih aktivnostih (tek, kolesarjenje).

Pri Metaboličnem načinu treninga, se poveča Metabolit ali presnovek, ki je produkt pri procesu celične presnove. Ta se zgodi med telesno aktivnostjo, pri kateri vzdržujemo visok srčni utrip s kratkimi premori.  S takšno vadbo uravnavamo delovanje naših hormonov, ki igrajo pomebno vlogo pri uravnavajo naše presnove oziroma nalaganja in kurjenja maščob. Seveda ti vplivajo tudi na naša čustvena nihanja, obvladovane lahkote, ter nivo energijskega stanja telesa. Sam način treninga, tako povzroči veliko večjo skupno porabo energije (kalorij). To pomeni, da telo porablja kalorije med in po vadbi, ter med spanjem in regeneracijo tudi do 48 ur po vadbi.

Optimax vadba je optimalna vadba za vaše dobro počutje in zdravo telo, saj sebuje VIIT / METABOLIČNO vadbo s pomočjo treh najpomembnejših “rekvizitov” – kettrebelom (utežjo), TRX  trakovi (Total body Resistance eXercise.) ter vašo lastno težo. Vadbo pa vedno zaključujemo z elementi joge, da poskrbimo za naše raztezanje in nikakor ne pozabimo na sproščanje z dihanjem.

Za doseganje željenih rezultatov, je skupaj z treningom potrebno poskrbeti pravtako za ustrezno uravnoteženo prehrano. Vadba vsebuje vsega 45 min intenzivne vadbe in je za željene rezulate priporočena vsaj 2 -3 tedensko. Trening je namenjen vsem ženskam in moškim vseh starosti. V vsakem primeru pa  je zelo pomembno z visoko intenzivnim intervalnim treningom pričeti postopoma in ga nadgrajevati, dokler smo zmožni opraviti celoten trening.

2.OPTIMUM CIRCLE VADBA 

Vadbene ure na kolesih v telovadnici so prav tako zahtevne in navdušujoče. Prednosti vključujejo izgubo teže, izboljšano moč in vzdržljivost. Da lahko tu dosežete , načrtujte vsaj 2 -3 ure vadbe na teden. Rezultate boste lahko videli kamalu, vendar boste morali ohraniti vadbo, da boste ohranili rezultate. Vadba bo sestavljena z 30 min intervalnega kolesarjenja po posebnem programu, ter 30 min vadbe za zgornji del telesa in jedro (stabilizatorji, trebušnjaki). Uparabili bomo način Optimax vadbe brez vaj za spodnje okončine, saj bodo te delale že na kolesu.

Vadba koristi srčno-žilnemu sistemu
Kolesarjenje v tudi v telovadnici je čudovit način za izboljšanje zdravja srca in ožilja. Idealen je za ljudi, ki želijo kardio vadbo, ne da bi preveč obremenjevali svoja kolena in hrbtenico.

Majhna študija iz leta 2017 o učenkah srednjih šol je ugotovila, da je kolesarjenje v telovadnici zelo koristno pri izboljšanju telesne pripravljenosti!

Izgorevanje kalorij
Vdaba na kolesih je odličen način za kurjenje kalorij. Glede na težavnost in trajanje vadbe lahko v 60 min porabite od 400 do 600 kalorij. Rezultati bodo boljši če boste vadili 3 x na teden.

Katere mišice se uporabljajo pri vadbi na kolesu?
Vadba na kolesu vsebuje vadbo za celotno telo in deluje v vseh glavnih mišičnih skupinah. Tukaj je sedem področij, ki jih delate, in kako jih uporabljate med kolesarjenjem.

Jedro
Uporabite svoje jedro za stabilizacijo telesa v celotni uri vadbe, kar pomaga doseči splošno ravnovesje, še posebej, ko stojite.
Zgornji del telesa
Z zgornjim delom telesa se podpirate na kolesu. Za dodatno jačanje bom poskrbeli v drugih 30 min vadbe.
Hrbet
Med vadbo imejte močno, stabilno hrbtenico, kar bo pripomoglo k krepitvi in ​​tonusu hrbtnih mišic.
Gluteusi
Čutite, kako gluteusi delujejo z vsakim potiskom, še posebej, ko vstanete s sedeža, naredite naklon ali povečate upor.
Qvadricepsi 
Vaš kvadriceps bodo glavne mišice, ki jih uporabljate pri pedaliranju in vzpenjanju po hribih, kar bo vodilo do močnih, napetih nog.
Hamstrings
Kolesarjenje pomaga okrepiti in zrahljati stegnenice, ki z vsakim ciklom stopalko dvignejo in stabilizirajo vaše sklepe.
Spodnji del nog in mišice meč
Meča močno delajo z vsakim zagonom, kar pomaga zaščititi gležnje in stopala med kolesarjenjem in med vsakodnevnimi aktivnostmi.

 

Ura vadbe je sestavljena iz večih tipov vadbe

Intervalni teki
Vadba z utežmi
Raztezanje
Yoga

Tukaj sem in vas poslušam.

Vas zanima kaj lahko storite za vaše telo, za vaše dobro počutje? Pridite in vadite z nami, po vadbi pa poklepetajte z mano in svetovala vam bom!

Video - vadbe za vadbo doma

Da med počitnicami in dopustom ne ostanete brez vadbe, vam pripravim vadbene programe, da lahko vadite sami.

Imejte radi svoje telo

Negre za časovno omejeno dijeto, gre za način življena!
Bodite srečni v svojem telesu!

Aktivnosti

Optimax 8 ur

40 EUR

mesečna članarina
  • 8 ur Optimax in Optimum circle vadbe mesečno
  • pogovor in svetovanje
Optimax neomejeno

50EUR

mesečna članarina
  • neomejena Optimax vadba mesečno
  • pogovor in svetovanje

 

* Za informacije prosim pokličite 041 675 568 (Manja) ali pa pošljite povpraševanje.